Saturday, May 28, 2011

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...

Secara rasminya... Pada hari ini, 28 Mei 2011, blog ini telah dibersihkan dari post2 yang lama, dan bermulalah episod baru dalam hidup aku. Walaupun beberapa minggu ni aku diuji dengan pelbagai dugaan dalam hidup yang adakalanya menyebabkan aku rasa give up nak hidup, tapi alhamdulillah, aku masih diberi akal yang waras untuk berfikir... Walaupun apa yang berlaku, hidup mesti diteruskan.. Ada Tuhan yang akan selalu menolong hamba-Nya, dan Allah tidak akan memberikan cabaran kepada hamba-Nya sekiranya dia tidak mampu untuk menempuhnya.. So I can do it! Yeah.. hehe..



Jadi, dengan bermulanya post yang baru ni jugak, aku berharap aku akan dapat mulakan hidup baru yang lebih best lagi dari yang sebelumnya. Aku harap aku akan dapat hidup dengan aman damai tanpa gangguan persekitaran atau konflik2 nonsense yang sebenarnya hanya menjadikan hidup aku rasa x best dan tension. Jadi, berpegang pada prinsip2 aku, jangan buat apa yang kita tak nak orang buat kat kita pada orang lain... dan hormatilah seseorang itu sepertimana dia menghormati kita. So, tunggulah post2 berikutnya yang akan aku publish kat blog ini dan pastinya berkaitan tentang aku, apa yang aku buat, apa yang aku suka, apa yang aku tak suka... =P

No comments:

Post a Comment