Saturday, May 28, 2011

Cinema: Diary Of A Wimpy Kid: Rodrick Rules

Emm... So, untuk permulaan, aku nak wujudkan satu segmen la kat blog ni (ala2 rancangan tv pulak. hehe..) yang antara rasionalnya adalah untuk membuat review tentang movie2 yang aku tengok kat panggung wayang. Jadi kita mulakan dengan movie Diary of A Wimpy Kid: Rodrick Rules.

Saya bagi filem ini: 4/5 bintang

Aku dah mengikuti first movie dia, so semestinyalah aku nak tengok sekuelnya. Heheh.. Secara keseluruhannya, aku suka la filem ni. Bagi orang yang nak santai2, gelak2 nak ilangkan tensen, movie ini sangat direkemen untuk anda. Oh ya, dan juga kepada penggemar siri Malcom in the middle, ini pun movie yang terbaik untuk anda. Kisahnya simple je, tentang Greg, seorang budak middle school yang ada seorang abang, Rodrick dan mereka berdua ni memang la tak ngam. Dalam movie ni, diorang telah disuruh oleh ibu bapa diorang untuk melakukan bnyk benda untuk memulihkan hubungan diorang. So, tak nak crita lebih2, tengoklah di pawagam yang berhampiran... hehe..

No comments:

Post a Comment