Thursday, August 15, 2013

SUGAR CRUSH!

8 Syawal. Mood beraya semakin hari semakin pudar. Macam aku, dari awal2 lagi mood raya memang kureng skit tahun ni. Huhuhu... Tapi itulah dia kenyataan. semakin kita meningkat dewasa, semakin kita rasa kureng mood nak beraya. Tambahan lagi thun ni aku X gi beraya rumah kwn2 sgt, sbb kbnyakan kawan2 aku rumah diorang di Kuching. Aku raya ke 10 nanti baru nak gi Kuching, skali antar kakak aku balik. Em... Pasrah je la. So, aktiviti aku sepanjang raya, tak lain tak bukan memang mengadap TV je la. Kalau penat tengok TV, tido. Bangun tido, main game Candy Crush. Hahaha... Sebut pasal Candy Crush, semua sedia maklum yang game tu sememangnya dah berjaya melenyapkan fenomena angry bird yang pernah popular jugak dulu. Aku ni sebenarnya kurang gemar sangat main game ni. Tapi oleh kerana bosan dan memerlukan sesuatu yang boleh menggembirakan, almaklumla kesunyian. Hahaha.. So aku main je la game ni. Lagipun game ni xde la sangat perlukan kegigihan yang tinggi. Relax je game ni. Setakat post ini ditulis, aku dah sampai level 122. Aku main baru dlm sebulan mcm tu la. Agak hebat la jugak. Hahaha.. Ada jugak org tanya, cepatnya aku main sampai naik level cepat. Tapi itulah dia. Dah xde kerja lain, itu je la yang dihadap. Kesian kan aku... huhuhu... 

Sugar crush! Hehe.. jap lagi nak sambung...

No comments:

Post a Comment