Thursday, June 2, 2011

Pra Demam...

Aduhai... Sungguh tak sihatnya rasa diri ini. Tapi akan kugagahi jua untuk tidak menelan kak "P" itu. Hahaha.. Aku rasa rutin makan aku dah berubah, so efeknya aku tengah rasa sekarang ni sebab jadual makan aku memang akan tak teratur time cuti-cuti ni. Huhu.. Tu la sebab aku kurang gemar sangat bila tiba waktu cuti, dan mulalah kemumiaan aku menjelma semula. Dah elok2 aku membina badan (walaupun sangat tak jelas pun perbezaannya) tapi at least aku rasa berat aku naik la. Haha.. Hari ni skill memandu aku telah diaktifkan semenjak sekian lamanya aku tidak drive kereta. Hehehe.. Agak nebes jugak la sebab tak biasa bawak kereta yang panjang mcm proton Saga. Tapi alhamdulillah, rileks je aku drive tadi. Heheh.. Alahai.. Berdenyut2 pulak kepala aku ni. Hilang dah mood aku nak menaip dah. Ok lah. Nanti2 la aku sambung lagi.. Tapi enjoy lagu kat bawah ni ye.. One of my feveret song..


No comments:

Post a Comment